close icon
Üdvözöljük a Copykreában

Felismertük, hogy egy másik helyről böngészik, amely megfelel a weboldalnak. Nincs weboldalunk annak az országnak, ahonnan meglátogat, de van egy világméretű weboldalunk. Kérjük, erősítse meg, hogy melyik webhelyet szeretne meglátogatni.


Garancia és visszatérítés

Problémák a nyomatokkal? Ne aggódjon, mi megoldjuk Önnek.

Az Ön elégedettsége a fő célunk, és pontosan ezért, ha a benyomások kézhezvételekor valami nem felel meg annak, amit kért, vagy ha hibát észlel, a Copykrea ügyfélszolgálati csapata mindig a legjobb megoldást kínálja Önnek az incidens megoldására. Vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi megoldjuk Önnek.

Előfordulások és visszaküldések

Ha a megrendelésed átvételekor hibát észlelsz a nyomtatásban vagy a kötésben, vagy ha valamelyik megrendelésedből hiányzik, igényt tarthatsz a cserére vagy a visszatérítésre. A példányok kézhezvételétől számított 30 nap áll rendelkezésére.

A reklamációkat és/vagy incidenseket a [email protected] küldött e-mailben vagy az ügyfélterületen keresztül történő reklamációval kell bejelenteni, a probléma rövid leírásával, fényképekkel és/vagy videókkal és a rendelésszámmal együtt.

Az ügyfélszolgálatunk dolgozni fog a probléma megoldásán, és szükség esetén felveszi Önnel a kapcsolatot. A Copykrea-tól felajánlható a hibás vagy sérült dokumentumok visszatérítése (ha a dokumentum tökéletesen olvasható, csak az okozott kárral arányos visszatérítésre kerül sor); és/vagy felajánlhatja, hogy az incidens helyszíni felülvizsgálata céljából átveszi azokat. Ebben az esetben az ügyféllel felvesszük a kapcsolatot a hibás termék begyűjtésének lebonyolítása érdekében. Ha a nyomatok átvételét követően a létesítményünkben a Copykrea-on kívüli manipuláció vagy módosítás jelei mutatkoznak, az összes keletkezett szállítási költség az ügyfelet terheli.

Ha a megrendelés valóban hibás, rosszul nyomtatott vagy kötött, vagy hiányzik belőle valamelyik dokumentum, akkor (adott esetben) javítás, csere, árcsökkentés vagy a szerződés felbontása érdekében járunk el, amely eljárások a felhasználó számára ingyenesek.

A maga részéről a visszaküldés, a nyomtatási hiba vagy a dokumentumok hiánya esetén a visszatérítés a vásárláskor használt fizetési módszeren keresztül történik. A Copykrea-tól az összeg visszatérítésére vagy az áru újraküldésére mindaddig nem kerül sor, amíg a felhasználó által küldött nyomtatási hiba vagy a dokumentumok hiánya nem kerül ellenőrzésre. A visszatérítés a küldemény átvételétől és az átvétel feltételeinek ellenőrzésétől számított 15 munkanapon belül történik. A megállapított fizetési határidő legfeljebb egy hónap.

Másrészt, ha a megrendelés a vásárlónak és nem a szállítmányozó cégnek vagy a Copykrea-nak tulajdonítható okokból nem szállítható a megadott címre, a Copykrea-tól legfeljebb 30 nap áll rendelkezésünkre az újraküldésre. Fenntartjuk a jogot, hogy a szállítási költséget újra felszámítsuk, még akkor is, ha az a vásárláskor ingyenes volt a vásárló számára. A felhasználót minderről minden esetben értesítjük.

A Copykrea nem vállalunk felelősséget, ha a nyomtatások kiszállítása nem történik meg a becsült határidőn belül olyan okok miatt, amelyek a szállítócégnek felróhatók, vagy olyan körülmények miatt, amelyek kívül esnek az ellenőrzésünkön, és amelyek "vis maior" néven ismertek. Ha azonban a prioritásos gyártási módot választottad, de azt standard gyártási módként kaptad meg gyártási központunkban felmerült problémák miatt, akkor kérheted a két módszer közötti különbség visszatérítését. Ez azt jelenti, hogy visszatérítjük a prioritásos gyártási szolgáltatásért fizetett felárat, levonva a visszatérítésből a standard és a prioritásos gyártási mód szállítási költségének különbségét.

A fájlok kezelése

Az összes fájlt, amelyet nyomtatásra küld nekünk a Copykrea címre, a legnagyobb titoktartás mellett kezeljük. Kizárólag a gyártási központunk és az ügyfélszolgálatunk munkatársai, amennyiben incidens történik, ők férnek hozzá.

A fájlokat a munkára való felkéréstől számított 90 napig őrizzük meg, ezt követően megsemmisítjük őket.

A megrendelés törlése (visszavonás)

Online nyomtatási szolgáltatásunkban, ha már befejezte a megrendelését, nem tudja azt visszavonni (elállási jog). A megrendelésének törlését vagy módosítását csak akkor fogadjuk el, ha a megrendelés gyártása még nem kezdődött meg műhelyünkben. Ha ellenőrizni szeretné megrendelése státuszát, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, ahol tájékoztatják Önt arról, hogy lemondhatja-e vagy módosíthatja-e a megrendelését.

Garancia

Copykrea nem vállal felelősséget a gondatlanságból, ütésekből, használatból vagy helytelen kezelésből eredő hiányosságokért, illetve a termékek szokásos használatából eredő elhasználódásért.